ATS Svárov ARO Club

Dnešní datum: 20. 10. 2019   | Hlavní stránka | Seznam rubrik | Download | Odkazy |
šipka bílá  Hlavní menukulatý roh

--------------------- Personalizace
(registrace čtenáře)

Rozšírené vyhledávání

šipka bílá  Vyhledáváníkulatý roh

Hledej

PenzionKomorníkRybařeníUbytování Česká KanadaUbytování větších skupinPenzion Jižní ČechyChata na SamotěJižní ČechyUbytováníKunžakChata u rybníka KomorníkaChata Česká KanadaStrmilov

téma * ARO Show & Offroad festival 2005
Vydáno dne 12. 09. 2005 (3649 přečtení)

Útržky z Aroshow

Na místo činu pod kopec Zebín jsem vyrazil nočním vlakem z Liberce ve čtvrtek večer. Zbytek partičky Svárovičky se v prostoru konání akce vyskytoval již od čtvrtečního rána a pilně se účastnil přípravy tratě, zázemí, záchodů, výstavek a tak. O toto všechno jsem z důvodů pracovního zasekání přišel. Hoši mě vyzvedli v Jinolicích u vlaku a přemístili nás do kempu. Po zjištění, že občerstvení sice již stojí (sudy složeny, grily připraveny, stany postaveny) ale neobčerstvuje, jsme pokonzumovali tuzemák (dříve Rum tuzemský) s kofolou, co ji milujeme a nebylo co řešit ;). Ještě jsme chvíli pohovořili a porozumovali a šli chrupat.

Páteční dopoledne jsme věnovali kontrole trati, přípravě na VIP hosty a čekání na občerstvení, které stále neobčerstvovalo! (měli tam reklamu ... jednička v závodním stravování, by mě zajímalo jak vypadá dvojka!) Odpoledne jsme vytyčili trialek a slepce, aby bylo vše řádně nachystáno na sobotní zábavu. Na večeři jsme preventivně zavítali do nedalekého steakhousu, kde si Sulda se svými kumpány také plnili bříška. Ovšem PetrK nás výběrem svého menu příliš nenadchl. Rančerské fazole nejsou to pravé ořechové ani do našeho velkoprostorového stanu typu "duhový hrad", kde se leccos rozptýlí - nerozptýlilo. Zbytek pátečního dne jsme si zpestřili decentním pivním večírkem v jídelním stanu.

Sobotní ráno bylo vyhrazeno kontrole a doopravení trati, trialů a neucmrndni a celý zbytek dne jsme strávili zodpovědným bodováním soutěžících posádek na trialu a slepci. Soutěžící byli trpěliví, decentní zácpy u startů disciplín hrdinně tolerovali a doufám, že se také dobře bavili, žádnej eurotrial to totiž nebyl, jen taková srandatrasa. Cestou na svačinu jsem po očku pozoroval výjezdy do kopce, kde byl počet účastníků rovněž hojný. V dolní části tratě slavila opět úspěch bahenní past, kde byl prý stále někdo uloven, utopen i zatopen (Pavel B. se svojí Toyóóta - no dobře to dopadlo). Po ukončení celodenních disciplín proběhla soutěž v přetahování, bohužel již s decentní účastí. Dva vozy opravdu velkolepé divácké divadlo nezahrají. Doufám, že se Vás příště přihlásí o něco více, alespoň 3 ;). Po přetahované jsme přijali pozvání na grilovanou večeřičku od Ilony a Jirky Šámalíkových. Ti nás výtečně nakrmili a připravili nám základ na večerní párty.

Honza Šrajer vyhlásil vítěze jednotlivých soutěží i vítěze celkového (výsledky na http://manyjak.aro4x4.cz) a mohl začít bigbítový koncertík, který jsme prokládali bernardem, jamesonem, arovicí, někdo tequillou 2 za cenu 1 (nebo obráceně ? :)). Kamarád Hamoun se tentokrát účastnil bez své samary. Ovšem o co méně řídil, o to více pil. Jak se do tak malého těla vejde tolik alkoholu, zůstává nám stále záhadou ;). Bigbít vystřídali dredaři s bubínky nebo co, už jsem na to moc dobře neviděl, zato slyšel a my starší pánové jsme z této produkce byli zlehka rozpačití. No byli vystřídáni reprodukovanou hudbou, tak jsme mohli konzumovat v klidu dále. Zábava pomalu opadávala, tak jsme asi kolem třetí ráno šli obhlédnout Aro 10 technopártičku, která se konala někde u bahenní pasti. Ale nevydrželi jsme dlouho a sobotní noc jsme si zpestřili výletem do Jičína a řešením rébusu uloupeného vozu ARO. Naštěstí vše dobře dopadlo a tak jsem asi v 5.30 uléhali k odpočinku.

V neděli jsme se trošku probírali z opojení, pak jsme uklidili trať, stan a vyrazili směr Liberec.

Akce i počasí se opět velmi vydařilo a moc se těšíme na příští ročník a myslíme to upřímně !

Fotky z akce jsou zde

[Akt. známka: 1,25] 1 2 3 4 5

( Celý článek | Autor: Filip | Počet komentářů: 296 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek )

šipka bílá  Novinkykulatý roh

24.05.2007: 24Hours Dobřany
Opět se chystáme do Dobřan na čtyřiadvacítku, budeme od pátku večer

25.04.2007: Čarodějnice
Jsou letos opět na Svárově u Kudly!

02.03.2007: Dnes večírek od 18.00 u mě
Filip

šipka bílá  Aktuální Anketakulatý roh
Moje týdenní spotřeba piva (půllitrů) je:

4355  (4355 hl.)

Celkem hlasovalo: 16108

GNU redakcní systém phpRS

Web site powered by phpRS PHP Scripting Language MySQL Apache Web Server

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
Na této stránce použité názvy programových produktů, firem apod. mohou být ochrannými známkami
nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.